Nokia 2600 Classic zwart, beige, blauw, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 2600 Classic zwart, beige, blauw, oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Sarah223 24-01-2010

Ik heb deze telefoon nu een paar maanden en ik moet zeggen dat ik er niet echt tevreden mee ben. Ik sta nu zelfs op het punt toch weer een nieuwe aan te schaffen.
Het eerste probleem zijn de toetsen die niet echt fijn aanvoelen. Bovendien is de toets om op te nemen een gedeelde toets met een andere functie. Wat dus inhoudt dat als je opneemt je heel vaak niet opneemt maar in een menu komt. Dit is verschrikkelijk storend. Ook de geluidsqualiteit is niet om naar huis te schrijven. Wil je iemand goed kunnen verstaan moet je je telefoon helemaal tegen je gezicht aandrukken. Niet echt fijn kan ik zeggen. Wat ik ook erg vervelend vond zijn de verwisselbare frontjes want ze kunnen er namelijk niet echt goed op. Daarin is het een aardig telefoontje voor een degelijke prijs. Ook de batterij is perfect hij gaat echt andere halve week mee met intensief bellen maar toch zijn het aantal mankementen te groot.

Yves De Corte 20-05-2009

Ben héél tevreden over dit toestel, batterij gaat méér dan 1 week mee.
No nonsens toestel, bellen en sms perfect.
Zou het aan iedereen aanbevelen !

Leo66 22-04-2009

Redelijk goed basic toestelletje... meer hoef je er niet van te verwachten!
Voor de prijs van deze Nokia zijn er best veel andere merken op de markt te vinden die VEEL goedkoper zijn.
Gesprekken gaan weg en schermpje is inderdaad amper leesbaar.
Toestel hangt na 1maand letterlijk uiteen.

Tower410 08-11-2008

Heb dit toestel nu een paar maanden in bezit (simlockvrij) en het bevalt me zeer goed. De batterij gaat toch wel minstens 1,5 week mee, misschien nog wel langer. De verwisselbare frontjes zijn ook wel handig, mijn vorige toestel zat helemaal vol met krassen, als dat hier gebeurt doe je er gewoon een nieuw frontje op, en hij ziet er weer zo goed als nieuw uit.

Enige nadeel vind ik is dat hij geen uitbreidbaar geheugen heeft, omdat hij wel mp3's kan afspelen. Maar daar heb ik niet zo'n moeite mee, daar heb ik een mp3-speler voor.

Ik raad hem iedereen aan, je krijgt echt waar voor je geld!

M Hageman 08-09-2008

------------------ update ----------------------
Ik heb deze telefoon vanaf 16-08-2008.

Ik ben zeer tevreden over dit toestel.

De foto`s zijn vrij goed (vga).

De radio is matig.
Als ik ergens sta/zit doet de radio het redelijk tot goed.
Als ik loop,fiets etc doet de radio het zeer matig.

Bestanden via bluetooth van of naar de pc kopiëren gaat perfect.

In de vorige review had ik vermeld dat de batterij nu al 3 à 3,5 week mee ging. Maar dat was niet helemaal juist.

18-08-2008 heb ik mijn telefoon voor het eerst opgeladen. Op
05-09-2008 gaf de telefoon aan dat de batterij bijna leeg was.
Dus de batterij gaat zo`n 18 dagen mee. Ik heb mijn telefoon overdag aanstaan en bel en sms af en toe. De camera en radio gebruik ik eveneens af en toe.

Het bereik is binnenshuis niet altijd optimaal, maar dit ligt aan
De operator (T-Mobile)

Conclusie een echte aanrader voor dit geld.
Ik had de telefoon gekocht voor 50 euro. Inclusief inruil kwam de telefoon op 40 euro (prepaid).

Ik hoop dat iemand iets aan de review heeft.
Als u vragen heeft over dit toestel mag u mij altijd mailen:

----------- 0ude review 01-09-2008 -----------------
ik heb deze telefoon nu een paar weken.

ik ben zeer tevreden over dit toestel.

de foto`s zijn vrij goed (vga).

de radio is matig.
als ik ergens sta/zit doet de radio het redelijk tot goed.
als ik loop,fiets etc doet de radio het zeer matig.

bestanden via blutooth van of naar de pc kopiËren gaat perfect.

de batterij heb ik 3 à 3,5 week geleden opgeladen en de batterij is nu voor 2/3 leeg. ik heb mijn telefoon overdag aanstaan en bel en sms af en toe.
de camera en radio gebruik ik eveneens
af en toe.

conclusie een echte aanrader voor dit geld.
---------------------------------------------------